Vállalkozás hvg.hu 2020. október. 11. 15:05

Megrágott reklámtáblákkal lepte meg Párizst a McDonald's

Egyedi hirdetések, harapásnyomokkal.

Összeharapdált, világító reklámtáblákat vetett be a francia fővárosban a McDonald's hamburgerlánc.

Az egyedi készítésű reklámeszközök mekis hamburgereket és krumplit ábrázolnak, kisebb-nagyobb harapásnyomokkal. A kampányt a TBWA kreatív ügynökség jegyzi.

TBWA Paris

A Bored Panda megjegyzi, hogy érdekes módon a hirdetéseken nem szerepel a McDonald's logója, egyedül a krumpli csomagolásából látszik, hogy melyik lánc terméke.

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.