Már 2019 is jó év volt a Family Frost számára, az idei tavasz azonban kiemelkedő bevételt hozott.
459-ről 529 millió forintra nőtt a Family Frost profitja 2019-ben, ebből 400 millió forintot vettek ki a tulajdonosok osztalékként – szemlézte a Világgazdaság a cég éves beszámolóját. A vállalatnál úgy számolnak, hogy rövid távon még jól is járhatnak azzal, ahogy a koronavírus miatt átalakulnak a fogyasztói szokások: sokan választják a házhoz szállítást, de az éttermek bezárása is segíthet, ahogy az is, hogy az iskolák, óvodák bezárása miatt otthon voltak együtt a családok hetekig.
A középtávú kilátások már bizonytalanabbak. A sok új vevő közül többen megmaradhatnak ez után is, és abban is reménykednek a cégvezetők, hogy a házhoz szállítás népszerű marad, a gazdaság visszaesése, a nagyobb munkanélküliség és a gyenge forint kedvezőtlenül hathat az eladásokra.
A vállalat számára a március kiemelkedően nagy árbevételt hozott, a beszámoló április végi elkészítéséig a járványnak nem volt semmilyen negatív hatása a profitra. A cég az eredményeit állami, önkormányzati, valamint külföldi támogatás nélkül érte el.