250 százalékkal nőtt a magyar IKEA webáruházának a forgalma, nem is mindig tudta a rendszer kezelni a helyzetet.
Több alkalommal is akadozott a vásárlás az IKEA webáruházában – írta meg a Napi.hu. A portál rákérdezett a cégnél, mi ennek az oka, és miért nem vezettek be időablakos vásárlást. A cég azt válaszolta:
Tisztában vagyunk azzal, hogy problémák léptek fel az online felületen. Ezt jellemzően az okozta, hogy olyan sokan vásároltak egyszerre, hogy a rendszerünk összeomlott. Áprilisban 250 százalékos növekedést regisztráltunk az online megrendelések terén az előző év azonos időszakához képest.”
Azt is hozzátették: amíg zárva voltak az áruházak, több új digitális megoldást fejlesztettek.
„A belső és külső kapacitáshiány miatt – ideértve a szállítói partnereinket is – nem tudtuk megfelelően teljesíteni az összes megrendelést. Egyelőre sajnos nincs megoldásunk, de folyamatosan vizsgáljuk üzleti működésünket, hogy olyanra formálhassuk, amely legjobban megfelel a jelenlegi körülményeknek és vásárlóink igényeinek. Elnézést kérünk a vásárlóinknak okozott kellemetlenségért” – fogalmaztak.
Ahogy korábban megírtuk, az első napon, amikor kinyitott az IKEA budapesti áruháza, megrohanták a vásárlók, akik sokáig, hosszú sorokban várták a bebocsátást.