A felhasználók már közel félmilliárd forintot költöttek a BKK mobilos alkalmazásában.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobiljegy-rendszerének tavaly őszi indulása óta nagyjából bruttó 465 millió forint volt a mobiljegyes értékesítésből származó forgalma, a mobiltelefonos alkalmazást pedig több mint 115 ezerszer töltötték le az ügyfelek – közölte a vállalat a Napi.hu-val.
A mobiljegy-értékesítés az előzetes elvárásoknak megfelelően alakul, az eladott darabszám emelkedik, ennek okát azonban nem tudja a BKK: az utasok vagy a papíralapú bérletüket cserélték le, vagy a mobilos lehetőség hatására új vevők léptek be.
Bár a rendszeren már több módosítást hajtott végre és újabbakra készül a Nemzeti Mobilfizetés Zrt.-vel közösen, a BKK továbbra is próbaidőszaknak tekinti a jelenlegi fázist. Gyűjtik még a tapasztalatokat és a felhasználói visszajelzéseket is.