A Magyarországon is jelen lévő kozmetikai cég a valódi párbeszédben hisz.
A leginkább szappanjairól és nagyon messziről érezhető illatanyagot kibocsájtó boltjairól ismert, nálunk is jelen lévő Lush angliai egysége hirtelen felindulásból bezárta mindhárom közösségi médiás vállalati oldalát- szúrta ki a G7. Egyedül a #LushCommunity regisztráció maradt meg az Instagramon, ahol még értelmét látják a kommunikációnak.
A bezárást is többek között ezen jelentették be 571 ezer követőjüknek, a cég érvelésének lényegét a szabad fordításban ismertette a portál:
“A közösségi média egyre nehezebbé teszi, hogy közvetlenül beszéljünk egymással. Belefáradtunk abba, hogy algoritmusokkal küzdjünk, és nem akarunk fizetni azért, hogy a hírfolyamodban megjelenjünk. Ezért döntöttünk úgy, hogy búcsút intünk számos közösségi média csatornánknak, és inkább megnyitjuk a párbeszéd útját egymás között."
Egy közösség vagyunk, és mindig az is voltunk. Abban hiszünk, hogy hangosabbak lehetünk, ha világszerte minden hangot megszólaltatunk, mert amikor ezt tesszük, a változás élére állunk, megkérdőjelezzük a normákat, és forradalmasítjuk a kozmetikát. Azt akarjuk, hogy a közösség a szenvedélyről és ne a lájkokról szóljon". Azt is hangsúlyozták, hogy ez nem valaminek a vége, hanem valami újnak a kezdete.
A magyar egység Facebook oldala még vasárnap délután még élt.