A New York-i divathéten ő volt a legfiatalabb ruhatervező, aki bemutathatta trikóit, melyekből már több százezret adott el.
Kheris Rogers mégcsak nem is tinédzser, mindössze 12 éves. Szinte még gyerek, de már vállakozó, aki 200 ezer dollárt keresett népszerű trikóival."A célom az, hogy mindenki érezze jól magát a bőrében" - mondta a 12 éves lány a BBC-nek. Természetesen cége is van már, hiszen anélkül nemigen lehet boldogulni a divatszakmában. Flexin' in My Complexion- ezt a hangzatos címet viseli a cég, melynek büszke ifjú tulajdonosa új babérokra tör: a Nike brand nagykövete lesz.
Saját nemzedékét próbálja meg képviselni a divatban mindenütt, és nemcsak Amerikában. A divat ma már globális: ha valaki ma feltűnik New York-ban a divathéten, akkor holnap már másolhatják a trikóit Sanghajban vagy Saigonban. A 12 éves amerikai vállalkozó ebben új lehetőséget lát, mert úgy véli: az emberek nemcsak az Egyesült Államokban szeretik jól érezni magukat a bőrükben. (via BBC)