Igaz, a klubok többsége nem is árulta el, hány mezt vettek tőlük, a feltehetően jobbak közé tartozó Debrecentől idén 80-100 mezt vásároltak. Az utánpótlás játékosoknak köszönhetően a 2Rule azonban még ezen a kicsi piacon is jól jár.
12 NB I.-es focicsapatot keresett meg a Qubit, de közülük 11 nem árulta el, hány mezt vettek tőlük rajongók az idei szezonban – feltehetően azért, mert olyan keveset.
Csak a DVSC válaszolt a portál kérdésére, ők azt írták, a gyerekmezekkel együtt 80-100 darabot adtak el a nyáron zárult szezonban.
Két éve a Magyar Nemzetnek ugyanezen kérdésére hárman válaszoltak, akkor a Debrecen még 347 szerelést adott el egy év alatt, a Haladás 70, a Vasas pedig 150 darabot.
A 2Rule mégis nagy üzletnek tűnik, egyrészt a tao-támogatások miatt, másrészt mivel évente többmilliárdos piacról beszélhetünk csak a focimezek esetében, noha nem a rajongók, hanem a játékosok, az utánpótlásban játszók és a sportoló fiatalok veszik ezeket elsősorban.