Eddig ez az első.
A Mol 2015-ben indította el a Fresh Corner koncepciót. A Mol a régióban eddig 555 ilyen egységet nyitott, ennek lényege, hogy az üzemanyagok mellett kávét és szendvicseket, péksüteményeket is lehet kapni.
A Mol 2030-ig szóló üzleti stratégiájának megfelelően most a belvárosban, a Károly körúton is nyitott egy Fresh Cornert. A társaság szerint első önálló Fresh Corner kávézó megnyitása, valamint a Fresh Corner Food Truck és a kávét árusító tuk-tuk járművek fontos mérföldkövet jelentenek a stratégia megvalósításában.
A fogyasztói szolgáltatások üzletág csoportszinten történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral, 50,2 milliárd forinttal zárta az idei első félévet, ami 28 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest – ismertette Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője. A kiskereskedelmi tevékenység árrésének már 27 százaléka jön a nem üzemanyagok eladásából, és ez az arány egyre nő, a Fresh Corner egységek önálló pénzügyi eredményét azonban nem hozzák nyilvánosságra.