Vállalkozás hvg.hu 2018. szeptember. 25. 11:42

Újfajta üzletekkel próbál kimászni a gödörből a H&M

A cég eladásai visszaestek, így valami újat kell mutatniuk, hogy visszaszerezzék a vásárlókat.

Tesztprogramot indít egyik legrégebbi üzletében a H&M: a cég a megszokottól eltérő elrendezéssel próbája visszacsalogatni azokat a vásárlókat, akik az elmúlt időszakban elpártoltak a márkától. Az üzletek eladása a Reuters szerint jelentősen visszaesett, a cég nem bírta az erős piaci versenyt, és emiatt közel 4,1 milliárd dollárnyi eladatlan ruhakészlet halmozódott fel a vállalatnál.

A H&M nagyrészt a versenytársaktól ellesett trükkökkel igyekszik megújítani üzleteit: a boltok kevésbé lesznek zsúfoltak, a részlegeken belül színek szerint rendezik el a ruhákat, és lesznek zártkörű rendezvényeik is. A kínálatot pedig igyekeznek majd a helyi ízléshez és szükségletekhez igazítani.

A cég szerint a cél a minőség javítása, és az, hogy a márka elmozduljon a prémium kategória felé. Emiatt elképzelhető, hogy kisebb lesz a kínálat, de abból sokkal szebb környezetben válogathatnak a vásárlók.

A vállalat 69 országban összesen 4801 üzlettel rendelkezik, amivel a világ második legnagyobb üzletláncává nőtte ki magát. Az első helyen az Inditex áll, amely többek között a Zara márkával szerzett népszerűséget.

Itthon Bábel Vilmos 2025. január. 07. 14:32

„Azt mondta, el kellene mennem Indiába” – Orbán ájurvédikus gyógyító ismerőse Keralába közvetít ki magyar betegeket

Orbán Viktor egy indiai származású, Magyarországon élő ájurvédikus gyógyító oldalán tűnt fel az indiai Kerala államban, akiről azt mondja, ismeri, de azt már nem árulja el, honnan. Orbán azt is mondta: nem egészségügyi kezelés miatt utazott ki. Nem messze onnan, ahol a miniszterelnök nyaral, van egy ájurvédikus klinika, ahova az indiai ismerőse Magyarországról közvetít betegeket kezelésre. Felhívtuk a klinikát, és beszéltünk valakivel, akit a gyógyító oda közvetített volna kezelésre.