Érkezéskor derült ki, hogy a szállás már nem létezik, rég bezárt.
Egy magyar nő a Facebookon osztotta meg a történetét, amely szerint feleslegesen fizettek ki százezreket előre a Booking.com-on foglalt szállásukra, az ugyanis nem létezett.
A nő azt írta, 5 barátnőjével utazott el Máltára, ahol a szállásfoglaló oldalon keresztül találtak egy 150 négyzetméteres apartmant. A szállást még márciusban foglalták le, ki is fizettek érte összesen 1240 eurót (mintegy 400 ezer forint), de amikor megérkeztek a megadott címre, az apartman előtt nem várta őket senki, és a honlapon megadott szám is ki volt kapcsolva.
Ekkor a Booking ügyfélszolgálatát hívták fel, ahol azonban azt az információt kapták, hogy a szállás nem is létezik, mert már rég bezárt.
A cég ekkor másik szállást keresett nekik, de apartman helyett két várossal arrébb egy hostelben ajánlottak nekik 3 emeletes ágyat, amit a társaság nem fogadott el, eredetileg ugyanis ennél jóval magasabb színvonalú szállást foglaltak. Végül, bár az ügyfélszolgálat is azt ígérte, hogy keres nekik másik szállást, ők találtak maguknak több óra keresgélés után, de drágábban.
Ekkor az ügyfélszolgálaton ígéretet kaptak arra, hogy visszautalják az eredetileg lefoglalt szállás költségét és a második, drágább szállás különbözetét, sőt, még a telefonálás költségeit is, de a telefonbeszélgetéseket nem rögzítették, így hiába kérték a beszélgetés azonosítóját.
A poszt szerint azóta eltelt egy hónap, de azóta sem kapták vissza a pénzüket, egy e-mailben pedig arról tájékoztatták őket, hogy nem fognak kártérítést kapni.