Kommunikációs kampányt hirdetett a Parragh László vezette Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, hogy többen válasszák a szakképzést.
Százmilliókat költ a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatallal közösen a szakképzés népszerűsítésére – derül ki az Európai Unió hivatalos lapjában, a Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívásból.
Egészen pontosan 228 millió 250 ezer forintért írtak ki kommunikációs kampányt, a cél az, hogy a diákok közül minél többen válasszák a szakképzést. A hirdetményben az olvasható, „a program általános célja, hogy a szakképzést népszerűsítse, a szakmák presztízsét visszaállítsa”. Ezért – ahogyan fogalmaznak – erőteljes marketingkommunikációt várnak el: a nyertesnek 400 utcai plakátot, 200 citylight-ot kell kihelyeznie, ezeken felül a pénzből jut kisfilmek forgatására, rádiós, nyomtatott és online hirdetésekre is.
A nyílt közbeszerzési eljárásra augusztus 3-ig lehet jelentkezni.
A HVG korábban arról írt, hogy a Parragh László vezette Magyar Kereskedelmi és Iparkamara bármennyire szeretné, a diákok nagyon nem mennek szakmát tanulni nyolcadik után.