Angol képviselő robbantotta ki a Tesco saját márkás marhabordájával kapcsolatos botrányt.
Vasárnap este James Cleverly Tory-képviselő posztolt a Twitteren egy képet vacsorája alapanyagáról: a Tesco saját márkás marhabordája a csomagolásban egy nagy szelet húsnak tűnik, kibontva azonban látszik, hogy csak két kisebb húsdarabról van szó, köztük egy üres rekesszel, melyet a csomagolás ügyesen kitakart – írta a The Guardian.
Hey @Tesco I think this packaging is a bit cynical. If there is a good reason for that big gap I’m happy to hear it. pic.twitter.com/K1k1IN8wMz
— James Cleverly (@JamesCleverly) 2018. március 11.
„Azt hiszem, ez a csomagolás egy kicsit cinikus. Szeretném hallani, mi ennek az üres rekesznek a magyarázata” tweetelte a képviselő. A Tesco azzal védekezik, hogy a termék pontos súlyát mindig feltüntetik a csomagoláson.
A Tesco azonban nem az egyetlen cég, aki trükközik a csomagolással, vagy annak feliratával. 2015-ben a Cadbury vet ki a dobozból két csokirudat úgy, hogy levegővel töltötte ki a helyüket. A Marks&Spencer a nagyon rusztikusnak és termelőinek szánt Lochmuir lazaccal bukott hatalmasat, mikor kiderült, nincs is ilyen nevű folyó. A Tropicana mangólevét pedig azért vették össztűz alá, mert 87 százaléka almából készült.