Kollégánk egyszer rákeresett egy termékre a Mall.hu-n. Az áruház azóta is ezzel a termékkel bombázza, de az ára még sosem volt kétszer ugyanannyi.
A Mall.hu bemutatta a legkorszerűbb, 21. századi, személyre szabott, cookie-alapú termékárazást, amely során a vevő teljesen tanácstalanná válik, hogy pontosan melyik pillanatban is érdemes egy terméket megvenni.
Kollégánk még novemberben keresett rá az áruházban kínált egyik termékre, egy Bosch robotgépre.
Nem vette meg, de a rendszer nem hagyta magát, utánanyúlt: pár nappal később, november 22-én e-mailt küldtek, azt tudakolva, hogy érdekli-e még őt a robotgép, mert most olcsóbb, mint korábban.
De ezúttal sem lett üzlet a dologból. Így a Mall.hu robotja, mint a klasszikus bazári árus, elkezdte saját magának tovább alkudni a gép árát, egy héttel később egy a korábbihoz hasonló termék még meggyőzőbb ajánlatával jött elő:
Pechjére kollégánk ezután sem vette meg a robotgépet, mivel időközben vett egy másikat máshol. A Mall.hu azonban nem adta fel, december 7-én még inkább maga alá ígért:
A végére azonban a Mall.hu robotja bizonyára megsértődött, mert december 14-re már nem engedett, hanem emelt az áron, ezzel is jelezve, hogy beláthatatlan következményei lehetnek annak, ha ennyi unszolás ellenére sem vesszük meg azt a robotgépet.
Kíváncsian várjuk a jövő heti ajánlatot.