A bevétel azonban még a kanyarban sincs az Aliexpress Szinglik napján elért számaihoz képest; a november 11-i akcióban 24 óra leforgása alatt 25,3 milliárd dollár költöttek a vásárlók.
A rekordköltésnek számító 5 milliárd dollár 16,9 százalékkal több a 2016-os Black Friday-bevételnél, közölte az Adobe Digital Insights, mely az Egyesült Államok legnagyobb kereskedelmi honlapjai forgalmának monitorozza. Az Amazon beszámolója szerint csak az első öt órában 200 ezer játékot adtak el. A bevásárlóközpontok számára viszont az volt a jó hír, hogy forgalmuk kevesebb mint 1 százalékkal csökkent csak a tavalyi fekete péntekhez képest. Az Adobe szerint a november 27-i Cyber Monday még több bevételt, körülbelül 6 milliárd dollárt fog generálni.
Az amerikai kereskedők általában a fekete péntektől karácsonyig terjedő időszakban termelik ki bevételük egyötödét; a hálaadást követő pénteki nap elnevezése arra utal, hogy az üzletek mérlege ilyenkor fordulhat át a veszteséges vörösből a nyereséges fekete tartományba.