Ezüst díjat nyert a Souldrops a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján.
A világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on nyert ezüst díjat a magyar Souldrops csomagolás-dizájn kategóriában.
A kisvállalat azért jött létre, hogy a káros kőolajszármazékokkal operáló termékekkel szemben környezetbarát mosó- és tisztítószereket készítsen. Amikor tavasszal bemutattuk a céget, vezetője a most díjat nyert dizájnról azt mondta: hosszú menetelés után úgy alkották meg a Republic Group ügynökség munkatársaival, hogy „leugorjon a polcról, így kvázi eladja önmagát”. A termékük magyar, 100 százalékban környezetbarát, árban versenyképes a nagy, bejáratott multis öblítőkkel és mosószerekkel.
Az új termékek egyelőre csak Magyarországon elérhetőek, azonban a tulajdonosok következő, komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés lesz – ígérik.