Vállalkozás hvg.hu 2017. szeptember. 15. 18:17

A világ legnagyobb márkáinak csomagolását is verte a magyar biomosószer

Ezüst díjat nyert a Souldrops a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján.

A világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on nyert ezüst díjat a magyar Souldrops csomagolás-dizájn kategóriában.

A kisvállalat azért jött létre, hogy a káros kőolajszármazékokkal operáló termékekkel szemben környezetbarát mosó- és tisztítószereket készítsen. Amikor tavasszal bemutattuk a céget, vezetője a most díjat nyert dizájnról azt mondta: hosszú menetelés után úgy alkották meg a Republic Group ügynökség munkatársaival, hogy „leugorjon a polcról, így kvázi eladja önmagát”. A termékük magyar, 100 százalékban környezetbarát, árban versenyképes a nagy, bejáratott multis öblítőkkel és mosószerekkel.

Az új termékek egyelőre csak Magyarországon elérhetőek, azonban a tulajdonosok következő, komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés lesz – ígérik.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?