Megvette három konkurensét is nyáron a Szállás.hu
A kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt fel három céget a szallas.hu csoport: a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és a sporoljvelem.hu oldalak kerültek a cég tulajdonába.
Az augusztus végén lezárult tranzakciókban a szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét vette meg, amelyek tavaly együtt közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket.
A sporoljvelem.hu-t a cég már a szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a szallas.hu csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el.
A tranzakció értékét üzleti titokra hivatkozva nem közölték.
A szallas.hu már öt országban rendelkezik saját képviselettel, a portál 175 ország szálláshelykínálatát közvetíti az utazni vágyóknak. A honlapnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, és havonta mintegy kétmillió látogató keresi fel.
A GKI Digital 2017. áprilisi kutatása alapján a belföldi kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban nagyjából 8,1 milliárd forintot tett ki.