Kecsketejes Kleopátra-fürdő, holisztikus terápia, fiatalító kezelések – a magyar szállodák is haladnak a korral; már szinte nincs is olyan, magára adó szálláshely, amely ne kínálna valódi wellnessélményt.
Tavaly még a 2015-ös rekordévet is túlszárnyalta a hazai idegenforgalom, a szálláshelyek együttes bevétele meghaladta a 402 milliárd forintot. Budapesten elsősorban a külföldi, vidéken pedig főként a hazai vendégek forgalma nőtt meg. A HVG e heti számának Trend rovata egy kis tavaszi kényeztetésre csábítja az olvasókat.
A statisztikák mellett sokat javult a szállodák kínálata is. A wellness már korántsem luxus, és messze nem merül ki a pezsgőfürdő, a szauna és a medence szentháromságában. Magára valamit is adó szálloda már hosszabb wellness-szolgáltatási listával csábítja a vendégeket.
A wellness nem fitnesz – hangsúlyozzák az érintettek. A gyertyafényes aromafürdőtől a bazaltköves masszázson át az életmód-tanácsadásig igen széles skálán mozognak az újjászületés jelszavával kínált programok.
A belső okokat, mint az idő múlását és a genetikai adottságokat, nem lehet befolyásolni. A külső tényezőknél azonban megelőzéssel rendkívül sokat lehet elérni, így kitolható az öregedés jegyeinek megjelenése.
A manapság az egyik legkedveltebb kezelés nem kevesebbet ígér, mint fiatalságot. Az úgynevezett anti-aging elvben olyan eljárásokat takar, amelyek – legalábbis az ígéretek szerint – segítenek fittnek és fiatalnak maradni. Az effajta kezelések közé tartoznak a stresszoldó kúrák, a mozgásterápia, a kozmetikai praktikák és az étkezési szokások megreformálása is. További részletek és lehetőségek a hetilapban, ne hagyja ki, fiatalodjon, frissüljön Ön is a HVG Trend rovatával!