Vállalkozás hvg.hu 2016. október. 21. 11:12

Folyik ez is, mint az olaj: sörrel hozták hírbe a Molt

A cég nem kommentálta a feltételezést.

A Reuters többek között a Molt is megemlíti azok között a nagyágyúk között, amelyek rámozdulhatnak az Anheuser-Busch InBev eladásra kínált sörös márkáira.

Többek között a Pilsner Urquell csehországi és a Tyskie lengyelországi értékesítéséről van szó, és az üzlet összértéke több mint 5 milliárd euró lehet.

A Reuters szerint a sörös portfólió, amelyben vannak Magyarországra, Romániára és Szlovákiára vonatkozó márkák is, jól illeszkedhet az olajvállalat új üzleti stratégiájába, amelyet most kezdenek áthangszerelni – új termékek irányába elmozdulva. A Mol nem kommentálja a hírt.

A pakettért a hírügynökség szerint az Asahi Group, a China Resources, illetve a KKR és a Mid Europa Partners konzorciuma is bejelentkezett. Emellett érdeklődik az üzlet iránt az Advent International, az amerikai Bain Capital, a svájci Jacobs Holdings és a londoni székhelyű BC Partners illetve Sebastian Kulczyk lengyel milliárdos is.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.