A H&M divatcikk-kereskedelmi lánc nyeresége 17 százalékkal csökkent a májussal zárult negyedévben – írta a Világgazdaság, amely szerint nagy akciózás indulhat, mert a cég túlrendelte magát.
A svéd H&M adózás előtti profitja 7 milliárd korona, azaz 847 millió dollár lett, 3 százalékkal elmaradva az elemzők várakozásaitól – írta a VG.
A lánc elismerte, hogy a tavaszi modellek fogadtatása meglehetősen hűvös volt, emellett az internetes áruházuk fejlesztése is rendesen vitte a pénzt. Panaszkodtak még arra is, hogy egyes kulcspiacaikon kedvezőtlen volt az időjárás, az emberek ritkábban jutottak el a H&M-üzletekbe.
A H&M-nél túlrendelték magukat, emiatt alaposan felduzzadt a raktárkészletük, ami a leárazásokra vadászó vásárlók számára viszont jó hír.