Jamie Oliver budapesti éttermében számos vendég panaszkodik arra, hogy elfogytak az ételek, amit rendelni akartak, illetve hogy a pincérek sem voltak túl kedvesek.
Ördög Nóra sem kapott enni Jamie Oliver budapesti éttermében, a Jamie's Italian Budapestben, amikor a férjével, Nánási Pállal ment vacsorázni. A Blikk szerint a tévés a közösségi oldalán osztotta meg a történetet, amelyben azt írta, először egy magyarul egyáltalán nem beszélő pincér akarta kiszolgálni őket, majd a magyarul beszélő azt állította, hogy nincs asztal, holott számos üres asztal volt az étteremben.
Ezek után egy magasabb beosztású nő közölte velük, hogy elfogyott az étel, mert Jamie Oliver nagyon szigorú, és csak meghatározott helyekről rendelhetnek alapanyagot. A műsorvezető szerint lesajnálóan viselkedtek velük.
Úgy tűnik, Ördög Nóráék problémája nem egyedülálló, az étterem értékeléseit a Facebookon böngészve látható, hogy többen is panaszkodnak a kiszolgálásra. Volt, aki egy fröccsöt sem tudott inni, mert elromlott a szódagép, egy pár pedig hiába olasz étteremről van szó, sem pizzát, sem raviolit nem tudott rendelni, mert ezek is elfogytak, egy társaságnak rendelés után el is felejtettek szólni, hogy az egyik főétel már nincs.
Többen is beszámoltak ételhiányról, hogy alig találtak valamit az étlapon, amiből tudtak volna rendelni, de a magyarul nem tudó pincért is szóvá tették mások is, ahogy a lassú, szakmaiatlan, esetleg flegma kiszolgálást.
Egyesek még a kapott ételre is panaszkodtak, és azt írták, hogy a krumpli köretben voltak nyers darabok, a tészta nem volt megfőzve, a tiramisu pedig túl narancsos volt.
A Blikk megkérdezte az étterem tulajdonosát is, Zsidai Royt, aki visszautasította és kizártnak tartotta, hogy Ördög Nóráéknak azt mondták, hogy már nincs étel, bár elismerte, hogy az előfordul, hogy bizonyos fogások elfogynak, de az lehetetlen, hogy minden elfogyjon. Zsidai hozzátette, várólista van az étteremben, előfordul, hogy egy órát kell várakozni, de szerinte a vendégek visszajelzése alapján megéri.
Az ételhiányról a hvg.hu egyik munkatársa egyébként azt mesélte, hogy ő Londonban is szembesült hasonló problémával, ott az általa választott tésztafajta fogyott el, ezért penne helyett végül mást kellett rendelnie.