Magyarország iránt érdeklődik Amerika legtöbbet kitüntetett pizzérialánca, a Grimaldi’s. Mester franchise partnert keresnek. Ez az a pizza, ami híressé tette a Brooklyn hidat.
Belépne a magyar piacra is az amerikai kultusz pizzéria,a Grimaldi's. A pizza világában már-már kultusz járja körül a brooklyni Grimaldi’s pizzériákat. Az Egyesült Államokban a Grimaldi’s a legtöbb díjjal kitüntetett pizzéria, a márka bezsebelte már többek közt a ”Legjobb Pizza”, ”Legjobb Ízvilág”, ”Legjobb Pizzéria” és (egyedüli pizzériaként) a ”Five Star Diamond” elismeréseket is. A lánc éttermeiben évente mintegy 2 millió pizzát adnak el.
Jelenleg közel félszáz Grimaldi’s pizzéria működik sikeresen az Egyesült Államokban, így most már a nemzetközi expanzió, ennek keretében pedig Közép Kelet Európa és Magyarország felé fordul a vállalat – írja a Franchising.hu.
Patsy Grimaldi, a Grimaldi’s Pizzéria alapítója 10 évesen tanulta ki a pizzakészítés művészetét nagybátya, Patsy Lancieri éttermében, a New York-i Patsy’s Pizzériában. Grimaldi eredetileg Manhattanben tervezte útjára indítani saját pizzériáját, azonban abban hitt, hogy a legjobb pizzákat csak széntüzelésű kemencékben lehet elkészíteni, ezek viszont illegálisak voltak a '40-es években, ezért végül Brooklynban nyitotta meg az első Grimaldi’s Pizzériát. A saját tervezésű kemence azóta is a koncepció egyik alappillére, ahogy a New York-i víz, a százéves hagyományokra építő receptúra és az urbánus belsőtér is.
A 250-300 négyzetméteren elterülő Grimaldi’s éttermek menüjének gerincét az egységesen elkészített igazi olasz pizzák és calzonék adják, melyeket előételek, saláták, helyben készített desszertek, valamint az óriási italkínálat (koktélok, prémium kategóriás sörök, díjnyertes borok) egészítenek ki. A Grimaldi’s filozófia úgy tartja, az igazi New York stílusú pizza titka a vízben rejlik. Ezért a vállalat duplikálta, laboratóriumi körülmények között rekreálta a New York-i vizet, így biztosítva pontosan ugyanazt a tésztaízt minden egyes pizzériában szerte a világon.
A hálózat átfogó képzést biztosít a partner, menedzsmentje és konyhai alkalmazottai számára egyik amerikai helyszínén, segít az éttermi design tervezésében, kialakításában, biztosítja az egyedi eszközöket, berendezéseket, támogatást nyújt a marketing- és értékesítési stratégia kialakításában, valamint nem utolsó sorban a folyamatos fejlődésben is.
Minden, a Grimaldi’s hálózatához csatlakozó franchise partner multi-unit átvevő, azaz a pizzérialánc tagjaként több étterem megnyitását és üzemeltetését is vállalni kell. A franchise partnerek kizárólagossággal rendelkeznek működési területükön belül – ideális esetben az egész országban. Így Magyarországon is olyan partnert keres a vállalat, aki több egység megnyitására és akár országos hálózatfejlesztésre is képes. Éppen ezért elvárás a jövőbeli partnerrel szemben a magyarországi piac ismerete, kapcsolódó tapasztalat, valamint 1,5-3 millió dolláros tőke rendelkezésre állása.