Vállalkozás hvg.hu 2016. március. 23. 11:26

Francia luxusparfüm-hálózat jön Magyarországra

Horvátországban tervezték, Franciaországban gyártják a L`ARÔME parfümkollekciót. A köré felépített franchise rendszer következő állomása Magyarország lehet.

A horvátországi székhelyű, Franciaországban gyártott kimért parfümök értékesítésére szakosodott L`ARÔME vállalat szemelte ki Magyarországot expanziójának következő állomásaként. Horvátországban a hálózat már 31 értékesítési pontot számlál (közülük 30-at franchise partnerek üzemeltetnek), és amely fejlesztésének következő lépése lenne a nemzetközi terjeszkedés. A L`ARÔME jelenleg 110 női és 60 férfi parfümöt kínál vásárlóinak, melyek mindegyike a provence-i Grasse városában található gyárában készült – írja a Franchising.hu.

A „kimérős” rendszernek köszönhetően a L`ARÔME vásárlói nem csak arról dönthetnek, hogy milyen illatú, típusú parfümöt szeretnének, de arról is, hogy abból mennyire van szükségük.

L`ARÔME

„Találtunk egy piaci rést, és ez az üzleti lehetőség olyan időkben vagy piacokon is rendkívül jól tud működni, amikor a lakosság fizetőképessége és -hajlandósága alacsonyabb. Különösen a fiatalok számára nehéz félretenni 15-20 ezer forintot egy új illatra, nálunk azonban kisebb kiszerelésben is vásárolhatnak, lényegesen kevesebbért” – mondja Davor Bagić, a hálózat társalapítója.

A minimális befektetés egy kulcsrakész üzlet beindításához 1425 euró (nagyjából 440 ezer forint). A mester franchise partnerré válás pedig akár 3 hónappal az első márkabolt (próbaegység) megnyitását követően is lehetséges, feltéve, hogy a franchise partner kész üzleti tervvel rendelkezik a hálózat fejlesztéséhez azon a területen, ahol elnyerte a kizárólagosságot.

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.