A Magyar Turizmus Zrt. pályázatot írt ki az esemény logójának megtervezésére, amire december 15-ig várják az ötleteket.
A Torkos Csütörtök a Magyar Turizmus Zrt. egyik legsikeresebb akciója, amelynek célja, hogy a lakosság és az ide látogató külföldiek a gasztronómián keresztül fedezzenek fel újabb magyarországi tájakat, ismerjék meg a különböző régiók által kínált hagyományos magyar ételeket, italokat, valamint a gasztronómiához kötődő tradicionális magyar népszokásokat, valamint hogy forgalmat generáljanak az akcióban részt vevő kisvállalkozásoknak. A Torkos Csütörtök akció 2016 februárjában ünnepli 11. születésnapját, ehhez kapcsolódóan indul a logótervező pályázat.
Először 2006-ban szervezte meg az MT Zrt. a Torkos Csütörtök néven ismertté vált éttermi akciót. 2016-ban a „Gasztroélmények Éve" a Torkos Csütörtökkel veszi kezdetét. A csütörtöki kedvezményes éttermi fogyasztással induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel majd fel. A Magyar Turizmus Zrt. a Torkos Csütörtök koncepciójának korszerűsítésével párhuzamosan az arculat megújulásával is támogatni kívánja a kampányt. Ehhez kapcsolódóan az MT Zrt. logótervező pályázatán 2015. december 15-ig várja a lelkes jelentkezők alkotásait. A pályázat részletes leírása itt tekinthető meg. A pályázat részleteihez és jelentkezéshez kattintson ide. Kezdő logótervezőknek ajánljuk korábbi írásunkat, az alapvető hibák elkerülés végett.