Két arany delfint nyert a magyar Greenroom ügynökség a vállalati filmeknek rendezett Cannes Corporate TV&Media Awards-on.
A világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljáról a magyar nyertes a Greenroom Reklámügynökség két arany trófeával térhetett haza. A nemzetközi versenyre 772-en jelentkeztek, 40 országból. A 152 filmet 36 kategóriában díjazták Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával. Magyarok még soha nem nyertek aranyat a Cannes Corporate Media & TV Awardson - tavaly az Opera imázsfilmje nyert egy ezüst delfint.
A Greenroom a “MOL Group - UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!” filmjével nyert arany díjat az integrált kommunikáció kategóriában. A nyertes film a 13 országban futó toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatók figyelmét hívta fel, az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre.
A Greenroom másik első helyezett filmje, a Magyarországon már négy díjat besöprő, NESTLÉ Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign”, a Szponzoráció, Non-profit, CSR kategóriában vihetett el Arany Delfint. A kisfilm az 1 százalékos adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a PURINA által támogatott Herosz Állatotthonnak.