Vállalkozás hvg.hu 2015. október. 20. 13:27

Ezekkel a reklámfilmekkel tarolt a magyar cég Cannes-ban

Két arany delfint nyert a magyar Greenroom ügynökség a vállalati filmeknek rendezett Cannes Corporate TV&Media Awards-on.

A világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljáról a magyar nyertes a Greenroom Reklámügynökség két arany trófeával térhetett haza. A nemzetközi versenyre 772-en jelentkeztek, 40 országból. A 152 filmet 36 kategóriában díjazták Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával. Magyarok még soha nem nyertek aranyat a Cannes Corporate Media & TV Awardson - tavaly az Opera imázsfilmje nyert egy ezüst delfint.

A Greenroom a “MOL Group - UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!” filmjével nyert arany díjat az integrált kommunikáció kategóriában. A nyertes film a 13 országban futó toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatók figyelmét hívta fel, az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre.

A Greenroom másik első helyezett filmje, a Magyarországon már négy díjat besöprő, NESTLÉ Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign”, a Szponzoráció, Non-profit, CSR kategóriában vihetett el Arany Delfint. A kisfilm az 1 százalékos adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a PURINA által támogatott Herosz Állatotthonnak.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.