Vállalkozás hvg.hu 2015. október. 03. 11:55

Így válasszon színeket a vállalkozásához

A lila arrogáns, a fekete erős.

A színválasztás az egyik legegyszerűbb kommunikációs módszer a cégek kezében. A marketing stratégiák általában igyekszenek kihasználni a színekhez kötődő érzelmi viszonyunkat, az emberek többsége például a kékhez a nyugodtságot, a vöröshöz pedig a veszély fogalmát társítja.

Amint arra a Guradian szakcikke is rámutat, a céges formatervek kialakításánál érdemes figyelembe venni, hogy a leggyakrabban használt színek milyen képzettársításokra adnak lehetőséget:

Kék: nyugodtság, stabilitás, bizalom, intelligencia.

Piros: szenvedély, közvetlenség, harag, éhség.

Zöld: nyugtató, természetes, irigység, egyensúly.

Sárga: vidámság, figyelem, frissesség, energia.

Narancssárga: boldogság, látnivaló, jólét, szomjúság.

Rózsaszín: gondoskodás, szerelem, érzelmesség, érzékenység.

Lila: luxus, királyi, arrogáns, szomorúság.

Fekete: erő, hatalom, elegancia, merészség.
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?