Hirtelen 100 ezres közösséget rántott össze egy fura mobilalkalmazás.
Tavaly októberben John Kershaw elsütött egy viccet arról, hogy manapság micsoda hülyeségekre lehet startup vállalkozást indítani. Azt mondta, kellene egy mobilalkalmazás arra is, hogy összehozza a szakállas férfiakat azokkal, akik szakállat simogatnak. Kershaw természetesen szakállas.
Ugyanaznap hazafelé a vonaton elnevezte az ötletet Bristlr-nek, és estére el is készítette azt az induló oldalt, ahol a jelentkezők fel tudnak iratkozni a szolgáltatásra. Úgy döntött, hogy ha százan jelentkeznek, akkor létrehozza az alkalmazás többi oldalát, és tényleg összehozza a keresletet a kínálattal. Bár csak 80-an iratkoztak fel, Kershaw úgy döntött, ez már elég közel áll a 100-hoz, és belevágott.
Két hét alatt létrehozta az alkalmazás első verzióját, amely saját bevallása szerint is csapnivalóra sikerült, és hiába kezdte hirdetni, kezdetben senkit sem érdekelt. Pár százan kipróbálták, de semmi több nem történt. A fordulatot az hozta meg, amikor a vicces alkalmazást egyszer csak felkapta az amerikai blogszcéna és részben a média is. „Az élet ekkor hátborzongatóvá vált” – meséli a vállalkozó a Business Insider beszámolója szerint.
Hirtelen 30 ezren regisztráltak a szakállas oldalra, és Kershaw kétségbeesetten próbálta olyan elemekkel bővíteni az alkalmazást, amely egyben tartja a közösséget. A végkifejlet az lett, hogy a Bristlr a szakállas férfiak, illetve a szakállas férfiakat kedvelő nők randioldalává vált, most pedig egy startupokkal foglalkozó befektetőkereső programban találta magát.
A Bristlr-nek jelenleg 100 ezer regisztrált tagja van, Kershaw pedig azt tervezi, hogy a tetoválást kedvelőknek is létrehoz egy randialkalmazást.