Vállalkozás hvg.hu 2014. július. 24. 12:20

Ez a csokiautomata előre tudja, hogy mit szeretünk

Új, személyre szóló csokiautomatát állított fel a Cadbury, a masina a Facebook-profil elemzése alapján dobja ki a csokit.

A Cadbury új automatája a felhasználó Facebook profilja alapján határozza meg, milyen csoki való az illetőnek. A Facebook profil ugyanis többet árul el rólunk, mint hinnénk, erre alapoz a Cadbury gépe – írja a marketinginfo. Az is megállapítható belőle, milyen csokoládét ennénk a legszívesebben, a Cadbury legalábbis ebben hisz.

A Mondelez márkája Ausztráliában állította fel új gépezete, a Joy Generator prototípusát. A fogyasztó Facebook-profilját feltöltve egy rövid elemzés után abból a csokoládéból kap egyet ajándékba, amely az algoritmus szerint a leginkább illik hozzá.

A gépezet 12 termék közül választja ki a szerinte megfelelőt.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.