Vállalkozás hvg.hu 2014. május. 19. 08:51

Divatmárka érkezése miatt bolydul fel az Aréna Plaza

Átalakítják az Aréna Plazát, mert beköltözik a Massimo Dutti divatmárka, amely 2012-ben jelent meg Budapesten.

A Zara és a H&M márkák butikjainak bővítése, és a Massimo Dutti divatmárka beköltözése miatt átrendeződik az Aréna Plaza – írja a Világgazdaság hétfői száma, amely a pláza igazgatójával, Balla Ernával közöl interjút.

A három nagy üzlethelyiséget a nyár folyamán építik ki, közel 3000 négyzetméternyi területet, és közel harminc jelenlegi bérlőt érint az átalakítás – mondta az igazgató, elárulva, hogy a Massimo Dutti betelepítésén két éve dolgoznak a bérbeadó ügynökséggel, a Cushman & Wakefielddel, amely egyben az épület üzemeltetője. A pláza kihasználtsága ezután közel száz százalékra nő – tette hozzá Balla Erna.

A bérlőket rendszerint úgy helyezik át, hogy a szerződésükben szerepel egy olyan pont, amely szerint át lehet őket helyezni a ház költségén, ha egy nagyobb átalakítás ezt igényli – mondta el az igazgató.

A Massimo Dutti 2012 őszén jelent meg Budapesten, és a Belvárosban, a Deák Ferenc utcai Fashion Streeten nyitott butikjuk mellett idén áprilisban a West Endben is nyitottak egy boltot.