2014. március. 26. 11:53 MTI Utolsó frissítés: 2014. március. 26. 14:27 Vállalkozás

Nevet vált egy biztosító, lecserélik a százféle oroszlánt is

Generali Biztosító Zrt. néven működik tovább a Generali-Providencia biztosító társaság, egyúttal megújul a cégcsoport arculata és logója is – közölte a cég szerdán.

A rövidebb név a biztosító vállalati kultúráját hivatott tükrözni, azt a törekvést, hogy a társaság egyszerűsítse ügymenetét, rövidítse az adminisztrációt, a kárrendezési időt és a sorban állást – közölte a cég.

Ennek eredménye, hogy a Generali kárszakértői 24 órán belül felveszik a kapcsolatot a károsulttal, a vagyonkárok nagy részét átlagosan két napon belül le is zárják, gépjárműkárok esetében pedig két napon belül megtörténik a szemle.

A nemzetközi Generali cégcsoport világszinten még egységesebb csoportként kíván fellépni a jövőben. Ennek érdekében egyebek közt a használatban lévő több mint 100 féle különböző oroszlános logó helyett azonos logót vezet be az egész világon.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.