A céges bankszámla nyitása rendkívül egyszerű dolog. Sok bankba már elektronikus úton is el lehet juttatni a szükséges dokumentumokat.
A céges bankszámla nyitásának feltétele, hogy a cég be legyen jegyezve a cégbíróságra. A bankok minimum 6 céges dokumentumot kérnek, amelyet egyes bankokba már elektronikus úton is el lehet juttatni.
Ezek a következők:
1. Tanúsítvány, amely azt igazolja, hogy a cég be van jegyezve a cégbíróságra. Ez a cégbíróságon kapott adószám nyilvántartásba vételéről szóló okirat
2. Szükség van a cég alapító okiratára (vagy alapszabályára, társasági szerződésére)
3. Kell egy 30 napnál nem régebbi cégkivonat (eredeti példány vagy ennek hiányában annak hiteles másolata!)
4. A cégjegyzésre jogosult személyek közjegyző által hitelesített aláírási címpéldányai vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás minta
5. A cégjegyzésre jogosult személy személyazonosító okmánya
6. A bankszámlanyitási adatlap kitöltve
Önnek milyen tapasztalatai vannak a céges bankszámlanyitással? Mondja el nekünk.