Újabb magyar világsiker, az iGO Navigációs rendszert fejlesztő NNG csatlakozik a Bridge Budapesthez, hogy fejlessze és ösztönözze a magyar vállalati szférát.
Az NNG is csatlakozott a 2013-as év egyik legkreatívabb magyar projektjének jelölt Bridge Budapesthez, amelyet a Prezi, a Ustream és a LogMein alapítottak tavaly azzal a céllal, hogy ösztönözzék és segítsék a fiatal magyar tehetségeket. Vállalkozói sikertörténetekkel inspiráljanak, minél többen lássanak bizonyítékot arra, hogy Magyarországról indulva is lehet világsikert elérni.
Az NNG 138 országban jelenlévő, navigációs szoftvert fejlesztő magyar cégként segít feltérképezni a világot, eligazodni benne, így valódi hidat épít Budapest és a világ más országai között. Ma már több mint 20 millióan használják a termékeit és a legkomolyabb autómárkák fejegységei futnak a magyar cég szoftverével.
Az NNG szellemisége és céljai jól illeszkednek a Bridge Budapest célkitűzései közé. Sikere innovatív, eredeti ötletből született, és minden munkatársa számára alapvető fontosságú a folyamatos innováció, a munkavállaló-központúság, valamint az, hogy minél többet adjanak vissza Magyarországnak. „Fontos számunkra, hogy itthon tartsuk a vállalat fejlesztési központját és székhelyét, mert hiszünk a magyar fejlesztők képességeiben” – mondta Balogh Péter az NNG vezérigazgatója, aki társalapítóként, programozóból lett vezetőként kezdettől személyes küldetéseként mozdítja előre a céget.
A Bridge Budapest ösztöndíjprogramjára tavaly közel 200-an jelentkeztek; előadásokkal, workshopokkal ösztönzik a jövő kreatív fiatal generációját. A Design Terminállal és a Fővárosi Önkormányzattal együttműködve a Bridge Budapest javaslatai alapján Budapest utcáin sikeres magyar vállalkozók történeteivel találkozhatunk kirakatokon. A szervezet tudatformáló akciói és kezdeményezései pedig azt üzenik: nem kell a csodára várni, jó ötlettel, kemény munkával és egy kis szerencsével bármit el lehet érni.