Vállalkozás hvg.hu 2013. november. 04. 21:12

Frappáns választ adott a Coca-Cola a Pepsi provokatív hirdetésére

A Pepsi ötletes halloweeni hirdetése egyszeriben csak magas labdának tűnik, annyira csattanósra sikeredett a rivális - már ha ő adta - válasza.

Halloween alkalmából Coca-Cola-jelmezbe öltöztette a dobozos Pepsit egy belga reklámügynökség – közölte a Social Daily magyar változata. A felirat a kép mellett "scary", azaz ijesztő vagy rémisztő Halloweent kívánt. A Coca-Cola máris előrukkolt a válasszal, bár az egyelőre nem hivatalos úton terjed, és a cég sem vállalta fel. A kép változatlan, de hozzá a felirat: "Mindenki szeretne hős lenni".

Az eredeti és a Coca-Cola által átírt hirdetés
9gag.com
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?