Nemzetközi hálózat kebelezi be az Euronics boltokat
Októbertől új, nemzetközi műszaki szakkereskedés-hálózat jelenik meg a magyar piacon. Egy éven belül várhatóan 200 Expert szakkereskedés működik majd országszerte, magába olvasztva a Bravotech Grouphoz tartozó cégeket, többek között a 47 Euronics üzlet is Expert márkanéven működik tovább.
Októberben elkezdődik a Bravotech Group jelenlegi üzleteinek átalakítása. Az év végéig várhatóan 90 üzlet újul meg és nyit újra, Expert szakkereskedésként. Többek között a Bravotech Kft. által üzemeltetett 47 Euronics üzlet is Expertként működik tovább. A váltás érinti a SmartZone, a HifiNet és a Bemutatóterem néven működő üzleteket is. 2014-ben a Bravotech Group további 95 üzlete kap új arculatot, plusz 10-20 új Expert műszaki szakkereskedés megnyitását is tervezik Nyugat-Magyarországon. Ezzel a Bravotech Group kilép a keleti régióból és országos expanzióba kezd. Az Expert műszaki szakkereskedések az európai trendekhez igazodva 300-1200 m2 alapterületű üzlethelyiségekben működnek majd, így a teljes kínálat körülbelül 30 százaléka megtalálható lesz a boltokban. Emellett Magyarországon először tableteken tudják megtekinteni a vásárlók az áruház teljes kínálatát.
A Bravotech Group a legnagyobb hazai műszaki kiskereskedelmi hálózat üzemeltetője, 185 boltot és webáruházat is működtet. A vállalat jelenleg 400 főt foglalkoztat, bruttó árbevétele 2013-ban várhatóan 34,4 milliárd forint lesz. „Csatlakozásunk az Experthez logikus választás volt, hiszen számos ponton hasonló értékesítési modellel dolgozunk, mint a nemzetközi hálózat” – mondta Rohrböck András, az Expert Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Az Expert a világ egyik legnagyobb műszaki kiskereskedelmi hálózata, világszerte 20 milliárd euró forgalmat bonyolít évente. Európában, 17 országban, 3 000 bolttal van jelen, a tavalyi évet közel 10 milliárd euró forgalommal zárta – írta az Üzleti innováció blog.