Meglepő megoldással hirdeti termékeit a divatguru
Michael Kors interaktív Facebook applikációval mutatja be új illat kollekcióját vásárlóinak.
A facebook használata a reklámkampányban nem új keletű megoldás, a Burberry és az Oscar de la Renta hasonló kampánnyal jelentkezett 2011-ben parfüm termékei bemutatására, ráadásul azoknak része volt az illatminták használata is. A Burberry estében a rajongók mintákat kaptak, s a pozitív visszajelzések még azelőtt elöntötték a Facebook oldalt, hogy a parfüm a boltokba került volna -írja a Mashable.
Hasonló az elképzelés Micheal Kors részéről is. A facebook videó elindításával az alkalmazásban három kollekció - Sporty, Sexy és Glam – látható, amik közül kattintással leht választani, majd az elinduló videóban, a stílusnak megfelelő fotózásra kerül a látogató, ahol ő készíti a fotókat, amiket aztán megoszthat a Facebookon, Pinteresten vagy Twitteren. Az applikáció kitűnő munkát végez, a parfümöket úgy mutatja be, hogy a vevőnek valójában nincs lehetősége kipróbálni azokat. Az alkalmazás mellett Kors indított egy mikro oldalt is, ami hasonlít az applikáció kalandos, választós stílusához. Itt gyűlnek össze a márka fotói, valamint azok a képek, amelyeket a rajongók Instagramon posztolnak a #sportysexyglam hashtag használatával.