2013. július. 02. 15:44 Utolsó frissítés: 2013. július. 02. 15:44 Vállalkozás

Szociális bort dob piacra a Tesco

Egy dél-afrikai közösséget támogat a Tesco azzal az akcióval, amelynek során, a közösség szőlőiből készült bort dob piacra októberben. A bor értékesítéséből származó bevételeket az előállító közösségnek adja a hipermarketlánc.

Komolyan vette a Tesco a szociális ivás fogalmát, amikor a nagyközönségre bízta új bormárkájának kitalálását a felhasznált szőlőtől kezdve a dizájnig – írja a Kreatív Online. A szőlőfajta kiválasztásában, a borospalack dizájnját és nevét egy közösségi kampány során alakítják ki, a bevételből pedig az Enaleni közösséget támogatják (Enaleni zulu nyelven azt jelenti, „a hely, ahol több van az elégnél”) abban, hogy terményeiket ne csak feldolgozatlanul, hanem késztermékként is el tudják adni.

A résztvevők múlt héten öt különböző, az Enaleni farmon termett szőlőfajtából készült bort kóstolhattak, a szombaton indult közösségimédia-kampány során pedig arra kérték az embereket, válasszanak nevet és dizájnt a borospalackoknak. A Tesco hivatalos Facebook-oldalán is megjelenő alkalmazást a We Are Social ügynökség készítette, a bort pedig októbertől fogják árusítani.

hvg360 Mátraházi Zsuzsa 2025. január. 10. 19:30

Sabján Adrienn kajatortacukrász: „Olyasmit nem vállalok el, amit jobb, ha nem látnak a hűtőbe bekukucskáló gyermekeim”

Jól fizető szakmából piaci szempontból a legrosszabbkor váltott, mégis sikerre vitte vállalkozását. Furcsán indult, de a hermelintorta sem fogott ki rajta. Megküzdött „véres” feladattal is, de nemet mondott a szülést ábrázoló tortára. Elárulja, hogy már nem igazán szereti az édességet, de persze mindent megkóstol, amit készít, és a versenytársak termékeit is elemeznie kell. HVG-portré.