2013. május. 10. 10:23 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. május. 10. 10:56 Vállalkozás

Minden sarkon lesz egy Calzedonia

Az 1986-ban alapított olasz vállalkozásnak mintegy 30 országban több mint 3300 üzlete van, idén pedig további 400 egységet készülnek nyitni.

Komoly bővítésbe kezd a Calzedonia. Az olasz fürdőruhamárkánál tavaly 16 százalékkal nőtt a forgalom, és meghaladta a másfél milliárd eurót. A sikereken felbuzdulva idén 400 új üzletet nyit a cég – írja a pénteki Napi Gazdaság. A márka sikerének kulcsa a megfelelő választék és a megfelelő ár – mondta el a Riminiben megrendezett Fashion Show alkalmából Sandro Veronesi, a csoport tulajdonosa, aki szerint a mai vásárlók elképesztően tudatosak, pontosan tudják, mit keresnek a boltokban.

Az új üzletek közül száz nyílik Oroszországban, a márka második legnagyobb piacán, de Németországban és Franciaországban, valamint a mediterrán térség országaiban is létesülnek új egységek. A legfontosabb nyitások mindemellett az ázsiaiak lesznek: idén nyílik meg az első Calzedonia Hongkongban, és több más ázsiai városban is tervezik megjelenésüket.

Gazdaság Sztojcsev Iván 2025. január. 08. 11:41

Lázár bejelentette: 20 perc késés után visszajár a vasúti jegyár fele, buszt küldenek nyáron a vonat helyett, ha nincs klíma

Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.