Saját "tévét" indít a Wizz Air
A Wizz Air új videós szolgáltatást indít WizzTV néven, a cég úticéljait népszerűsítő filmeket egy magyar startup, a TouristMirror készíti - közölte az mmonline.hu híroldal.
A WizzTV első videójában Budapestet mutatják be, a tervek szerint a következő, Debrecenről szóló film még ebben a hónapban elkészül - közölte az mmonline.hu. Marozsi László, a TouristMirror vezetője a portálnak azt mondta, hogy az idén még 10-15 Wizz Air célpontról forgatnának filmeket, de három éven belül valószínűleg a több mint 80 úticél mindegyike sorra kerül.
A filmekben nemcsak az egyes városok nevezetességeit mutatják be, de a promóciós lehetőséget a helyi vállalkozások is kihasználhatják szolgáltatásaik népszerűsítésére. Ez egyébként szerves része az üzleti modellnek Marozsi László szerint, hiszen a videók készítését a hirdetőktől származó bevételekből finanszírozzák.
A Wizz Air számára ígéretes marketing lehetőséget kínálnak a videók, amelyek nagyban hozzájárulhatnak az idei tervek teljesítéséhez. Daniel de Carvalho, a társaság kommunikációs vezetője a cég mai sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy a tavalyi 12 millió után, az idén már 13,5 millió utassal számolnak a cégnél. Az útvonalak számára 250-ről 300-ra növelik majd, és ezzel párhuzamosan bővül a Wizz Air légiflottája is, a jelenlegi 39-ről 45-re.
A WizzTV videóit a wizzair.com oldalon, a közösségi médiacsatornákon és a kijelölt repülőtereken is láthatják az érdeklődők - tette hozzá a Turizmus Online. A portál szerint a felvételeken a Wizz Air legnépszerűbb légiutaskísérői, az úgynevezett Wizz Nagykövetek és a „törzsutas” Brad nevű bábfigura kalauzolnak.