2012. szeptember. 13. 16:09 MTI/hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. szeptember. 13. 15:59 Vállalkozás

Járai biztosítója beszáll az egészségbiztosításba

A válság ellenére is növekvő üzletágba, az egészségbiztosításba száll be a CIG Pannónia, és a 400 milliárd forintos piacból minél nagyobb rész kihasítására törekszik - mondta Horváth Béla, a társaság igazgatóságának elnöke, a Best Doctors nemzetközi egészségügyi szolgáltatóval kötött stratégiai együttműködés csütörtöki aláírása után.

A CIG egészségbiztosítását vásárlók a világ legjobb diagnosztikai és kórházi szolgáltatásaihoz jutnak hozzá a Best Doctorson keresztül, amely 30 ország 53 ezer orvosával áll kapcsolatban, és 2008-tól a múlt év végéig 90 százalékkal növekedett - jelentette ki Frank Ahedo, a társaság európai vezérigazgatója.

Damien Payne, a cég európai projektvezetője elmondta, 2006 és 2012 között a szolgáltatást vásárló tagok száma 10 millióról 30 millióra növekedett. Öt betegségcsoportban kapják tagjaik a világ legjobbnak tartott kórházában az ellátást: rákos megbetegedések, Bypass-műtét, szívbillentyűcsere, idegsebészeti beavatkozás, továbbá szerv- és szövetátültetés.

A Best Doctors 1 millió euróig állja a diagnosztika, a beavatkozás, illetve a kezelés költségeit, beleértve a megfelelő kórházba eljutás költségét is.

Ezt követi a CIG három módozata is, mivel magyar kórház nincs a listán - mondta Sallai Linda, a CIG termékfejlesztési igazgatója. Az egészségbiztosítást 60 éves korig lehet megkötni, de aki ezt korábban megtette, az 75 éves koráig bent marad a rendszerben. Az átlagos havi díj 15 ezer forint.

A CIG alapításában részt vett Járai Zsigmond volt jegybankelnök is, aki jelenleg a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. felügyelőbizottságát is vezeti.

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.