Magyar cég nyert a francia Opel tenderén
A franciaországi Opel a márkakereskedők honlapjának egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi meghívásos pályázatán a magyar Carussel Groupot választotta partneréül - közölte az online marketinggel foglalkozó cég.
A pályázati siker eredményeként a Carussel Group kizárólagos fejlesztője lesz valamennyi franciaországi Opel márkakereskedésnek - írja közleményében a vállalat.
„Ezzel a győzelemmel a régió országain és Ausztrián túl még egy nagy, nyugat-európai piacon leszünk jelen, ami jó referencia lehet a későbbi tendereken és piaci beszállítói kiírásokon” – mondta a továbblépési lehetőségekkel kapcsolatban Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója.
A hazai fejlesztőcég tavaly kezdte el fejleszteni azt a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű termékét, amely kifejezetten autó márkakereskedők szükségleteit elégíti ki. A megoldás biztosítja a nemzetközi cég mindenki által ismert arculatának website-on való helyes megjelenését, lehetővé teszi a – gyakran kötelező – központi tartalmak időszerű, folyamatosan frissülő megjelenítését.
Emellett teret ad az egyéni igényeknek az adott kereskedő vagy kereskedőház profilja, mérete és szolgáltatásai tekintetében. A megoldás ma már a régió több országában segíti sikeresen a kereskedők munkáját, ennek köszönhetően a céget az Opel Europe ajánlotta a francia leányvállalatának figyelmébe.
A Carussel Group 2003 óta van üzleti kapcsolatban a General Motors csoporttal, 2006 óta pedig a közép-kelet-európai régió 22 országában nyújt szolgáltatásokat. A Carussel Group jelenleg mintegy ötven alkalmazottat foglalkoztat.