Milliárdos médiatendert írt ki a Posta
Médiaügynökségi tendert hirdetett a Magyar Posta több mint egymilliárd forintért. A feladatot az előző megbízás lejárata miatt hirdették meg.
Több mint egymilliárd forintért keres médiaügynökséget a Magyar Posta. A cég közbeszerzést írt ki „médiatervezés, médiafoglalás, médiavásárlás és grafikai tervezés, nyomtatás tárgyában, különös tekintettel pr- és marketingcélú hirdetések megjelentetésére, illetve kampányokra nyomtatott, elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken történő megjelentetésre”. A szerződés keretösszege több mint nettó 1,1 milliárd forint – írja a Kreativ Online.
A Posta 2011-es médiás közbeszerzési eljárásának nyertese az Initiative Media volt, a szerződést akkor egy évre vagy a keretösszeg kimerüléséig írták ki. A mostani közbeszerzés kiírásának oka, hogy a 2011-ben kötött szerződés idén októberben lejár.
A tenderre jelentkezők egyik alkalmassági feltétele, hogy nyilatkozatukból megállapítható legyen, 2010-ben és 2011-ben médiatervezés és vásárlás, médiaelemzés szolgáltatásból származó árbevételük elérte a nettó 900 millió forintot és legalább egy évben meghaladta a nettó 450 millió forintot.