Nőtt az Origo vesztesége
A nettó árbevétel csökkent, az adózott veszteség viszont nőtt 2011-ben az Origónál, annak ellenére, hogy a médiaszakmából többen is a portál online reklámpiaci részesedésének növekedését jósolták.
Az Origo Zrt. is megérezte a reklámpiac tavalyi évi gyengélkedését – idézi a cég beszámolóját az mmonline.hu. A társaság nettó árbevétele a 2010-es 4,43 milliárd forintról tavaly 4,03 milliárd forintra csökkent. Mindemellett az Origónak nem sikerült javítania az adózott eredményét, ugyanis a két évvel ezelőtti 1,33 milliárdos veszteség 2011-re 1,47 milliárd forintra nőtt.
Tavaly több változás is történt az Origo vezetésében. Távozott a cégtől a névadó portál és az online híroldal főszerkesztője, Weyer Balázs, illetve Nádori Péter, helyükre pedig Gazda Albert érkezett az Indextől. Emellett – már ebben az évben – ugyancsak elhagyta a társaságot a korábbi vezérigazgató-helyettes, Novák Péter is.