2012. június. 04. 12:53 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. június. 04. 13:04 Vállalkozás

Nőtt az Origo vesztesége

A nettó árbevétel csökkent, az adózott veszteség viszont nőtt 2011-ben az Origónál, annak ellenére, hogy a médiaszakmából többen is a portál online reklámpiaci részesedésének növekedését jósolták.

Az Origo Zrt. is megérezte a reklámpiac tavalyi évi gyengélkedését – idézi a cég beszámolóját az mmonline.hu. A társaság nettó árbevétele a 2010-es 4,43 milliárd forintról tavaly 4,03 milliárd forintra csökkent. Mindemellett az Origónak nem sikerült javítania az adózott eredményét, ugyanis a két évvel ezelőtti 1,33 milliárdos veszteség 2011-re 1,47 milliárd forintra nőtt.

Tavaly több változás is történt az Origo vezetésében. Távozott a cégtől a névadó portál és az online híroldal főszerkesztője, Weyer Balázs, illetve Nádori Péter, helyükre pedig Gazda Albert érkezett az Indextől. Emellett – már ebben az évben – ugyancsak elhagyta a társaságot a korábbi vezérigazgató-helyettes, Novák Péter is.

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.