2012. április. 17. 13:30 MTI Utolsó frissítés: 2012. április. 17. 13:30 Vállalkozás

Az ásványvizek hizlalták a Danone bevételét

A francia Danone-csoport bevétele 7,6 százalékkal 5,1 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, elsősorban annak köszönhetően, hogy felszökött az értékesítés Ázsiában.

Bár a francia cégcsoport a joghurtok forgalmazásában első a világon, a növekmény főként az ásványvíz üzletágból származott, ami különösen a feltörekvő országokban volt figyelemreméltó.

A vállalat bevételének 60 százalékát kitevő tejtermék üzletágban 3,8 százalékkal nőttek a bevételek, közel hárommilliárd euróra, az ásványvizek forgalma 16 százalékkal 841 millió euróra emelkedett.

A társaság arra számít, hogy az év egészében 5-7 százalékkal fognak bővülni bevételei tavalyhoz képest, mert megindult az erősödés az amerikai és az orosz piacon, és reményei szerint a feltörekvő piacok erőteljes bővülése ellensúlyozni tudja a válság sújtotta dél-európai országok keresletének a gyengülését.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?