Vállalkozás hvg.hu 2012. január. 16. 09:03

Nagyot robbantana a Bookline

Duplájára emelné a megvásárolható termékek listáját a Bookline – írja a Napi Gazdaság.

Tegnap nyitotta meg Shopline.hu univerzális webáruházát a Bookline Nyrt. A társaság már a tavaly karácsonyi szezonban is több százezer könyvön kívüli terméket kínált, ezeket január 15-től már az új márkanév alatt érhetik el a vásárlók. A Bookline a könyvpiac általános zsugorodása ellenére 4 és 5 százalék közötti árbevétel-bővülést ért el 2011-ben., elsősorban a kiemelkedő karácsonyi forgalom hatására – mondta a Napi Gazdaságnak Starcz Ákos, a társaság vezérigazgatója.

Bookline

A könyvüzletág forgalma tavaly november-decemberben 14 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit, az egyéb termékek (a Bookline-on eddig is lehetett vásárolni többek között parfümöket, játékokakat) eladása pedig 25 százalék feletti mértékben bővült. A könyveladások néhány százalékos bővüléssel zárták az egész évet – tette hozzá Starcz.

A várakozás szerint a könyvpiacon nem lesz pozitív változás, ez indokolta, hogy a Bookline új stratégiája nagyobb hangsúlyt fektessen az egyéb termékekre. A társaság tavaly ősztől bővítette jelentősen palettáját, a megvásárolható termékek számát pedig a jelenlegi duplájára emelné az év végéig, ezzel átlépve az egymillió feletti termékvolument. Az új modellel 10 százalék feletti árbevétel- és ennél magasabb eredményjavulást vár a vállalat.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.