2011. december. 08. 07:11 hvg.hu Utolsó frissítés: 2011. december. 08. 08:14 Vállalkozás

A Saturn abbahagyja a fukarozást

A Saturn elektronikai áruházlánc hirdetéseiben felhagy azzal az üzenettel, amely az alacsony árat helyezi a középpontba.

A Metro tulajdonában álló Saturn vezetése úgy döntött, hogy száműzik reklámozási szótárukból a fukarság, olcsó, ár szavakat, inkább az új technikákat emlegetik majd - írja a Figyelő. A Saturn tertvércége, a Media Markt néhány hete ugyancsak erre az útra lépett, Németországban a Vége az árőrületnek szlogent választották.

A "fukar" reklámszlogen - amely nyakatekert módon arra utal, hogy a spórolósoknak megéri a Saturnnál vásárolni - összefonódott az áruházlánccal; egyik internetes elérhetőségük a www.fukar.hu.

A két testvér üzletlánc vetélkedése idehaza is kínált témát, egy két évvel ezelőtti blogbejegyzés például azt sejteti, hogy amikor a két lánc elkezdte felülragasztgatni a másik plakátjait, akkor inkább csak eljátszották a reklámháborút.

hvg360 Serdült Viktória 2024. november. 28. 10:09

Felesleges kényeskedni a függetlenség miatt – a bírókat képviselő OBT elnöke a kormány alkujáról

Két lehetőség volt: vagy nincs pénz, vagy pedig van, de akkor alá kell írni a papírt – így magyarázta a HVG információi szerint egy belső értekezleten Szabó Péter, az Országos Bírói Tanács elnöke, miért ment bele a kormány diktálta megállapodásba. Beszédének több forrásból hozzánk eljutott átirata szerint azt mondta, felesleges kényeskedni a bírói függetlenség miatt.