2011. november. 07. 15:20 MTI Utolsó frissítés: 2011. november. 07. 15:10 Vállalkozás

Nagy forgalma volt az Unilevernek

A piaci átlagot meghaladó mértékben növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a fogyasztási cikkeket, köztük élelmiszert gyártó Unilever csoport - közölte a társaság hétfőn.

A közlemény szerint a brit-holland tulajdonú vállalat a feltörekvő piacok teljesítményének, a technológia-vezérelt innovációnak, valamint az elmúlt időszak cégfelvásárlásainak köszönheti jó eredményeit.

Az Unilever - akvizíciós hatásoktól és árfolyam-változástól megtisztított - csoportszintű értékesítési bevételei 7,8 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 12,1 milliárd euróra.

A növekedésben kiemelt szerepe volt a feltörekvő piacoknak, ezekben a régiókban az Unilever 11,2 százalékkal növelte bevételét, s ezzel immár a feltörekvő piacokról származik a vállalat forgalmának 53 százaléka.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?