Nem mindegy, mikor jelentjük be a NAV-nak az alkalmi munkavállalót., de arra is érdemes figyelni, ha módosítani akarjuk ezt a bejelentést.
Egyszerűsített foglalkoztatás esetén a munkáltató köteles az illetékes elsőfokú állami adóhatóságnak a munkavégzés megkezdése előtt bejelenteni a következőket :
• a munkáltató adószámát
• a munkavállaló adóazonosító jelét és TAJ-számát
• az egyszerűsített foglalkozatás jellegét (alkalmi munka vagy idénymunka)
• a munkaviszony napjainak számát
A bejelentés történhet előzetes munkáltatói regisztrációt követően elektronikus úton, központi elektronikus szolgáltató rendszeren keresztül (a továbbiakban: ügyfélkapu), vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.
A cikk folytatását az Adózónán olvashatja.
• a munkáltató adószámát
• a munkavállaló adóazonosító jelét és TAJ-számát
• az egyszerűsített foglalkozatás jellegét (alkalmi munka vagy idénymunka)
• a munkaviszony napjainak számát
A bejelentés történhet előzetes munkáltatói regisztrációt követően elektronikus úton, központi elektronikus szolgáltató rendszeren keresztül (a továbbiakban: ügyfélkapu), vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.
A cikk folytatását az Adózónán olvashatja.