Így is mehet a levesbe? Hiába fogyott jól a snack, ez is kevés
Az egy esztendővel korábbinál 11 százalékkal magasabb, 187 millió dolláros adózott eredményt ért el üzleti évének...
Az egy esztendővel korábbinál 11 százalékkal magasabb, 187 millió dolláros adózott eredményt ért el üzleti évének május 1-jén zárult harmadik negyedévében a Campbell Soup. A világ vezető levesgyártója ezzel kellemes meglepetést okozott, elemzők ugyanis stagnáló, esetleg kismértékben emelkedő profitot vártak: az 57 centes részvényenkénti nyereséggel szemben a Bloomberg elemzői konszenzusa mindössze 52 centes eredményt valószínűsített.
A nyereség megugrása elsősorban a forgalom bővülésének volt köszönhető. Annak ellenére, hogy a denveri székhelyű cég árbevétele hazai piacán tovább süllyedt, az Egyesült Államokon kívüli növekedést ezt ellensúlyozni tudta, így a teljes értékesítés 1 százalékkal 1,81 milliárd dollárra ugrott. Különösen jól teljesített a snack-divízió, amelynek forgalma 10 százalékkal emelkedett.
A befektetők a vártnál jobb eredmények ellenére sem voltak maradéktalanul elégedettek: a cég részvényeinek jegyzése a nyitás előtti kereskedésben 1,3 százalékkal esett.