Jól fogyott a Nivea, kilőtt a Beiersdorf
Némi meglepetésre növelni tudta adózott nyereségét 2011 első negyedévében a német Beiersdorf.
Némi meglepetésre növelni tudta adózott nyereségét 2011 első negyedévében a német Beiersdorf. A többek közt a Nivea márkát is jegyző cég 123 millió eurós adózott eredményt könyvelhetett el az első három hónapban, ez pedig 3 milliós javulást jelent 2010 hasonló időszakához képest. Az elemzők a profit csökkenésére számítottak: a Bloomberg 14 szakértő megkérdezésév el összeállított konszenzusa mindössze 88,6 millió euró volt.
A Beiersdorf úgy számolnak, hogy a társaság fogyasztói üzletágának árbevétele az idén a tavalyi szinten marad, a vállalat üzemi eredményhányada azonban 1 százalékponttal 10 százalékra csökken.
A befektetők elégedetten fogadták a híreket. A cég részvényei emelkedéssel kezdtek csütörtökön a frankfurti kereskedésben, s fél 10 magasságában már 2,1 százalékos pluszban jártak.