2011. május. 05. 09:51 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2011. május. 05. 09:52 Vállalkozás

Jól fogyott a Nivea, kilőtt a Beiersdorf

Némi meglepetésre növelni tudta adózott nyereségét 2011 első negyedévében a német Beiersdorf.

Némi meglepetésre növelni tudta adózott nyereségét 2011 első negyedévében a német Beiersdorf. A többek közt a Nivea márkát is jegyző cég 123 millió eurós adózott eredményt könyvelhetett el az első három hónapban, ez pedig 3 milliós javulást jelent 2010 hasonló időszakához képest. Az elemzők a profit csökkenésére számítottak: a Bloomberg 14 szakértő megkérdezésév el összeállított konszenzusa mindössze 88,6 millió euró volt.

A Beiersdorf úgy számolnak, hogy a társaság fogyasztói üzletágának árbevétele az idén a tavalyi szinten marad, a vállalat üzemi eredményhányada azonban 1 százalékponttal 10 százalékra csökken.

A befektetők elégedetten fogadták a híreket. A cég részvényei emelkedéssel kezdtek csütörtökön a frankfurti kereskedésben, s fél 10 magasságában már 2,1 százalékos pluszban jártak.

Ecoline

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.