Beindult a reklámpiac, háromszoros profit az RTL Groupnál
A Bertelsmann médiakonszern részeként működő, a magyar piacon is aktív RTL Group 2010-et 611 millió eurós adózott...
A Bertelsmann médiakonszern részeként működő, a magyar piacon is aktív RTL Group 2010-et 611 millió eurós adózott eredménnyel zárta; egy évvel korábban a legalsó sorban 205 millió euró állt.
A profitnövekedést a társaság csütörtök reggel kiadott közleménye a nyugat-európai reklámpiac erősödésével, a németországi tévécsatornák közönségarányának növekedésével és a 2009-ben megkezdett költségcsökkentő inntézkedéssorozat hatásával magyarázta.
Az árbevétel tavaly 5,59 milliárd euró volt, ami éves összevetésben 8,4 százalékos növekedést jelent.
Az RTL Group igazgatótanácsa a 2010es eredmények után részvényenként 5 eurós osztalék kifizetésére tett javaslatot (az egy évvel korábbi 3,50 euró után).