Nestlé: díjazták a magyar PR-modellt
A „Hit Parade” elnevezésű verseny célja, hogy a világ valamennyi országában jelen levő Nestlé különböző piacai...
A „Hit Parade” elnevezésű verseny célja, hogy a világ valamennyi országában jelen levő Nestlé különböző piacai megosszák egymással a legjobb kommunikációs ötleteket és kampányokat. A globális megmérettetésre az idei évben 130 pályamű érkezett, és először díjaztak nem ATL kommunikációs projektet.
„Óriási szakmai elismerés számunkra, hogy a táplálkozási, egészség és életmód témájú hazai kommunikációs PR-modellt a Nestlé nemzetközileg követendő példának tartja” - mondta Suhajda Krisztina, a Nestlé Hungária kommunikációs vezetője.
„Folyamatosan arra törekszünk, hogy az újságírók, szerkesztők téma-igényeit mind inkább megismerjük. Ennek eredménye, hogy hiánypótló szakértői, kutatás-fejlesztési információkkal sikeresen tudjuk támogatni a média munkáját” – részletezte Schillinger Attila, az Avantgarde Business Communications ügyvezető igazgatója. Az Avantgarde 2008 óta a Nestlé Hungária stratégiai és üzleti kommunikációs partnere.